Skulle ha publicerats igår

Laura om Svar om Strömsholm!:

vad är det man "måste" kunna i dresyren för att komma in? är de typ skänkelvikningar,framdelsvändningar o sånt eller är de bara allmänt,ställa,böja, osv.. :)


Svar: Ja det är väll ganska basic typ.. När vi red upp kollade dom mest på våra sitsar. Vi fick ju göra ganska simpla saker. Typ volter och halter. Mest för att kolla våran inverkan och sitsar då. Sen fick vi göra ett kunskaps test. För att se hur mycket teori vi kunde:)



Hej!
Sitter just nu på mitt rum och har nyss duschat :) Ska fixa och se vilka kläder jag ska ha imorgon... Imorgon är det första KZ dagen. Det är skönt att komma tillbaka till ströms igen. Till rutiner,vänner och pojken. Skönt!
Ja kursen gick bra iallafall! Det jobbiga var att när vi skulle åka till ströms på söndagen så när vi håller på och lastar så sliter sig hästen! Så han tramar sönder tränset och allt... Herregud.. Så jag har fått låna träns av ridskolan dom senaste dagarna. Så jag ska åka till hööks i västerås och köpa ett träns :)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Sofia

När du gjorde ridprovet, fick ni hoppa någonting då? Eller är det endast dressyr? :)

2012-01-11 @ 12:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0