Svar på tal

Anonym om Drömmen?:
Tänk på att om du säljer dem måste du tävla minst 120/LA på storhäst för att få komma in...




Svar: Jag har frågat om detta och det är inte sant. Det som krävs för att komma in är att man ska minst kunna hoppa 90 cm och rida hästen i Lc dressyr. Man ska även kunna rida hästar med olika temprament.



Jag och mamma sitter fortfarande och pratar pengar för det är ingen liten summa man pratar om ändå.
Dessutom så är det ett stort steg att flytta hemifrån då man har ju bott hemma hela tiden.
Det är också så att jag kan tvätta... Men laga mat är ju någon jag INTE kan .. Dessutom så tycker jag att det inte är kul... Haha...

Det skulle ju vara enklare att ha hästen stående på stömsholm. Istället för att ha hästen stående på ett ställe 4 km bort. Först rida en häst på Strömsholm och sedan ta sig 4 km bort och rida sin häst.

Dessutom så ska jag FRAMÅT i min ridning. Sen så kommer jag ju ändå att sälja mina ponnyer när jag är 18år. Fast jag har ju nyss köpt Tequilla.

Så mitt huvud snurrar av funderinger....



Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0