My boy<3

Sandra om näsan i böckerna..:

Hejhopp! :) Tycker du ska berätta vem pojken din är, ex. hur ni träffades osv, nyfiken ju :D


Svar: Haha ja visst kan jag ju göra det! Han heter Thomas och bor här i närheten av strömsholm :) Vi träffades en dag i ridhuset(haha vart annars liksom?) Marcus i min klass skulle få testa och rida min häst och vips så var han där och jag :)Sen så vi träffades vi mer och mer och ja ni fattar hur det gick sen? Höhö ;)

Hmm vad mer finns det att säga? Han är helt jävla fucking underbar :D <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vart ska man träffa killarna om inte runt stallet ;) ^^

Har han nå intressen kring hästar? :)

2011-12-07 @ 11:07:30
Postat av: Svar till Sandra

haha ja exakt!

Ja det har han faktiskt :) han har tävlat själv och har ridit min häst 2 gånger så han kan ju rida :P

2011-12-07 @ 12:45:49
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0