näsan i böckerna..

oj det här var ju pinsamt dålig uppdatering... Men ja.

 Sjukhus vistelsen gick bra ialf. Gick det och så satte tjejen där massa elektroner på min skalle. Sen fick jag göra massa tester. Jag fick kolla in i en lampa som blinkade en massa. Sen fick jag typ hyperventilera.. Sen fick jag sova i FUCKING 10 min?! Jag sov ca 2-3 timmar den natten och så kommer man till sjukhuset så får man bara sova i 10 min:( As drygt och jag var så jävla trött efter det :/
Så jag var borta från ströms i typ en dag? haha yaaay värt ?? NOT..

Sitter just nu ialf och pluggar.. har glosor på onsdag,läxa på torsdag och prov på fredag. Yaaay .. NOT! Så detta kommer att bli sjukt kul .. Nopp döda mig? Jobbigt =)

Måste plugga nu så jag ligger bra till :D

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhopp! :) Tycker du ska berätta vem pojken din är, ex. hur ni träffades osv, nyfiken ju :D

2011-12-05 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0