winter

 
Hejsan!
 
Igår så fixad jag hästarna på morgonen, Red Frasse först. När jag höll på och trava så hörde jag något typ ljud. Typ skap ljud och jag bah men mitt ländtäcke brukar inte låta när jag rider? Så jag vänder mig om och ser att min högra baklinda hade gått upp! Så jag stannade honom och fick hoppa av och ta av lindan helt,,, Det var helt blöt och äcklig så jag kunde ju inte linda på den igen. Så jag skrittade med den där lindan i handen hem sen! haha!
Så blev ju inte så mycket av den ridturen men det är inte så farligt:)
Rebell red jag mest lång och låg typ hela ridpasset. Han kändes fin fin.
 
På kvällen sen så träffade jag Jossan,julia och julias pojkvän. Vi gjorde inte så mycket, Vi träffades i centrum och var där ett tag. Trevligt och träffa old friends liksom!

Idag så blev red jag Rebell vid 9. Han var lite ... Okonsentrerad ... Hahah ! Men  ja han kände inte för att lyssna idag. Ska iväg till Strömsholm idag och hopp träna med Frasse! Det är för Daniel den här veckan tror jag..
Det blir nog jätte bra! på med massa kläder för nu är det jävligt kallt!
 
nu ska jag ta in hästarna !
 
Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0