to cool for school

Hejsan!
 
Idag har det varit en kz dag! Sovmorgon till 9 fast vaknade ändå kl 8. Yippie ... Nä men tog bussen kl 10 till skolan och gjorde svenska prov som inte alls gick bra, usch skäms på mig. Men har två prov på torsdag så jag lär ju dö av skol arbete imorgon. Sen måste jag och Sara göra vårat PM för ridlektionen .. Ska vara inlämnad på fredag just FAN! usch hatar detta. Mycket nu sista veckan. blä blä.
 
Kom hem sen vid 5 och åt halv 6 sedan gick jag ner till Rebbur och mockade och borstade på han. Så han fick alltså vila ! Imorgon så ska vi kanske träna för jens... Hur galet är inte det ?! Fan vad nice. Så kommer man där med sin fluffiga häst.. Hahah tur att han ska klippas på torsdag då... Har aldrig klippt honom så vi får se hur han är !
 
Kram Lina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0