hejsan!

Sitter just nu på mitt rum och väntar på att få gå ner och tvätta!
Behövs verkligen om jag ska få ha på mig några underkläder imorgon.. Hahha!
Skulle nog vara ganska trevligt :)
 
Rebell har kommit till strömsholm nu och det går super bra! Han går bara lindad i fram nu. Mest för stödet för benet. Är nästan rädd hela tiden att det ska gå sönder. Speciellt om jag skulle sätta på ett par skydd.
Han travar så annorlunda nu efter skadan. Mamma har sagt det innan men jag trodde att det inte var något. Men jag förstog precis vad hon menade när jag red själv. Han är inte halt. Men det känns bara annorlunda.
 
Vet ni om gaffelbandet på en häst kan "töjas" ut som typ ledbanen kan när man vrickar foten eller så ?
Känns typ som det.Haha SUPER svårt och förklara. Men typ så känns det...
Men han är pigg och glad kan man säga.. Ser ut som en lurv boll men han ska klippas på tosdag!
tack o lov!
 
Nu ska jag ner och tvätta!:)
 
Kram Lina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0