Du blir så bra som du äter

Godkväll!
 
Morgonen började med en föreläsning om kost och hälsa. Tyvärr så finner jag inte sånt så speciellt intressant faktiskt.
Jag tänker lite på vad jag äter. Äter inte alls lika mycket vitt bröd som jag gjorde förut, inte mycket oboy. Äter hellre mörkt bröd och typ juice. Jag dricker mycket cola absolut men det är nog inte onyttigt som alla dessa energidrickor som sälj. Jag äter mycket special k också! Fick dock reda på att det är minst lika onyttigt som rostade mackor.
Men jag tror på att man får äta det man vill men kanske inte donken 4 dagar i veckan.
 
Efter det så blev det hopplektion med rebell som skötte sig super ! På lektionen så fick vi säga högt vad vi gjorde och när . Kan bara säga att det var SJUKT lärorikt! Då fick man tänka på varför man gjorde sakerna. Dessutom jag som gärna fixar mycket med galoppen tänkte mer på annat och kom i en mer rytmisk galopp på hinden. Så det var jätte kul!
 
Sen på kvällen så var det hoppträning för Charlie på Frasse och det gick super! Hoppade bana och en gång så red jag verkligen sämst .. Haha jag hade inte ärlig bjudning så det blev så att jag kommer i lägen där jag bara rider iväg honom på hindren. Så det går bara fortare och fortare. Men sen kom jag på banan igen jag red lugnt och konsekvent och ramade in han bätte och wow vilken skillnad! Han hoppar helt super om JAG rider lugnare för den delan.Charlie sa att han har bra med kapacitet och att vi borde ut och tävla mer. Men vi får se!
 
Nu måste jag hoppa in i en dusch och sedan plugga!
 
Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

När tävlade ni sist? Hur gick det? :)

Svar: Haha oj, det var ett tag sem ! Jag tävlade sista var nog innan sommarlovet på Surahammar. Då kom jag 2a i 1m och en rivning i 110 :)
linasjumpingdiary.blogg.se

2012-10-25 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0