Borta bra men hemma bäst

 
Godkväll!
 
Ligger just nu i sängen och kollar på mtv. Skönt som fan.
Har kommit hem nu från strömsholm. Det är verkligen SKÖNT att vara hemma. Chilla och ta allt i sin takt.
Idag har verkligen varit en stressig dag! Hahah, Folk som känner mig vet att jag aldrig stressar eller är nervös. Eller rättare sagt det märks inte på mig att jag är det. Men idag så skulle jag rida UMET på morgonen ,sen skriva mitt PM med Sarah,lunch fodring. Sen fick jag äta lunch sen fick jag springa och packa i en timme, Sen fick jag springa ner till stallet för rebell skulle skos. SEN när det var klart sp var det upp till huset och packa klart och vänta på att mamma och pappa skulle komma.
 
och nu är jag hemma! Och IMORGON så fyller jag år! Hahah shit! Jo det firas med att gå på kurs hos Katarina Bonde. Japp alla firar olika! ;D hahah!
Men det blir nog kul!
Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0