Blåser bort

 
Hej Hej!
 
Kollar just nu på Big Bang Theory(?) Har inte dosan i närheten så orkar inte kolla hur det stavas.. Hahha!
Ett av mina favorit pogram lätt.
Idag gick jag upp halv 8.Åt frukost sen gick jag till stallet. Satt väll på Frasse vid tio över 8. Det blåste extremt mycket så han var lite pigg men han var väldigt fin! Igår på kursen så kändes han lite seg för skänkeln så jobbade lite extra på det idag och det gick bra ! Man känner att han har blivit starkare för ha bär sig så mycket bättre nu.
Red Rebell direkt efter. Han var mycket spändare än Frasse. Skrittade länge. Började sen trava en del men då snubblade han och gick nästan ner på knä.. Och jag som är som jag är blev så super rädd att gaffelbandet tog stryk skrittade hem sen. Jag är super rädd om hans ben. Vill inte göra så mycket så han belastar benet mycket och ja.. haha vet inte om jag är fjollig. Men ja :) Han gick fint i skritten och den lilla jag travade,
Snart blir det ut och kvällsfodra!
 
Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0