You never know

förlåt!

jag har verkligen varit sämst på att blogga nu men det var varit ganska mycket med skolan och annat på senaste tiden.
Vad finns det att berätta då? Jo jag och Rebellen har börjat tävla nu!
Första tävlingen var i Hallsta där jag hoppa 90-1m Där jag nollade 90 och petade 1 i 1m. Petet var mitt fel höll i han för mycket.
Andra tävlingen var i Västerås RS på rocklunda. Där jag hoppade två 1m. Där jag nollade i båda och kom placerad 6a och 11a ! Finaste hästen .. Sjukt fin var han och hoppade så jääävla högt! Haha kuuul sa han!

Nästa tävling är IDAG! Blir Surahammar 1m-110 . Det går nog bra :) Hoppas jag ;D Måste bara lära mig att inte hålla i han för mycket. Gör jag inte det så går det nog bra:)

Sen efter tävlingen så (om vi hinner ) Så åker jag ,mamma och pappa till erikslund och köper skor :) 
 Det behövs kan man säga! Börjar bli lite varmt att gå i mina converse som är i skinn.. Hahah sulan har också gått sönder men vafan as sköna och ingådda ;D Får se om jag får hem mig lite kläder också ;D
Har så tråkiga kläder just nu..

Får bli det! Hörs av snart!

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0