Hard work work

Godmorgon!


Sitter just nu i skolan och har engelska? ne svenska tror jag.. haha!
Vi har fortfarnade prov in i det sista. Prov idag och sen orienterings prov imorgon... springa runt och ta kontroller.. Hallå?! jag har bättre för mig? ;D hoho
Idag får jag faktiskt sluta kl 4! så jag är hemma runt kvart i 5. Sen blir det mocka åt rebellen och pussa på min fina häst <3
Han vilar varje onsdag då jag brukar sluta så sent. Brukar kommar hem kl 17.45 och då ska jag hinna rida innan halv 8 ,mocka och hinna äta.. jaa lite tajt om tid faktiskt. Har försökt och hinna förut. Men jag hatar att stressa(haha fråga min pojkvän)

Så han vilar på onsdagar. Känns skönt för mig att han har en bestämd dag också som han vilar på :) 

Ska jobba lite engelska nu ! 
Kram Lina 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0