Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?


Godkväll!

Ligger just nu i sängen och ska snart sova tror jag.. Super skönt och sova länge när man har morgon stalltjänst.
Dock så känns kroppen trött och långsam.. Är mänsklig antar jag. Är nog inte den enda på ströms som känt den känslan.

Ridningen gick iallafall bra. Var super fin i traven följsam dock vill jag har han lite mer.. Allert(?) Ja liksom kvickare för mina signaler. Galoppen var han stel och stretig. Kan vara för jag var spänd i axlar och armar så det tar jag på mig...  Var fin imot slutet! Johanna som är storasyster till Linnea i min lklass fottade lite så jag får se om jag får tag i några bilder! Yaaay!

Em
stalltjänsten gick snabbt :) Började lite tidigare men mockningen så vi skulle bli klara tidigare;) skönt skönt.

Har precis varit nere på knytpunkten och firat Jens guldmedalj och marias fina 6:e placering i SM !
Blev tårta och saft medans vi kollade deras rundor på SVT play! Super kul faktiskt :)

Imorgon blir det plugga för det är NO prov på onsdag!

Godnatt

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0