Too much in my life

Halloj!

Det
var extremt länge sen men det har hänt så mycket så jag har inte haft ork att blogga.
En del saker kan jag tyvärr inte ta upp här då det är jobbigt för mig fortfarande men jag börjar att få koll på livet ialf.
Rebell mår bra, nu ... Han har varit svullen i bak men nu är han inte det längre så nu rids han som vanligt men jag har linement på hans bakben på kvällarna. Skolan går också helt ok faktiskt. Har ju ridit ryttartest i flera veckor. Vi har ridit upp för kandidaterna som har betyg satt oss och där dom 10(?) bästa fick rida i finalen. Jag var en av dom vilket var kul då jag INTE alls är någon speciell duktig dressyr ryttare. Men men.. Kanske ska byta gren?? Hahha you never know!



Medans rebell var "skadad" så fick jag rida ridskole häst vilket var en upplevelse då jag fick bättre sits när jag red ridskole häst än när jag red min! haha! Bara för min häst är så mycket häst antar jag ... Hoho
Fick rida fina Levado. Alla tycker han är så tråkig men jag bara fine får se var hästen går för!:D Tyckte han var lite rolig och inte fullt så hemsk faktiskt;D
Fick rida han fler gånger efter det också;)

Levado och Fina Olivia in a super sexy pose! Hahha!


Mycket i ett inlägg men men!

Godnatt!
Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0