Seeeega LINA

Hahah ja jag kommer nog aldrig att bli någon storbloggare om jag fortsätter i denna takt! Hahah oj oj ..
Ialf veckan har varit bra.. Vad jag kan komma ihåg.

Tränade för daniel i onsdags.Det gick helt okej faktiskt :) I början gick det bra men sen när jag skulle hoppa bana så pajade allt.. Jag är extremt osäker på mig själv och när det gäller distanser, så jag slutar aldrig att ta i han! Usch träna träna... Sabbar sig ALLTID när jag ska hoppa bana?!
Träna att hoppa bana antar jag .

Mamma kollar lite på tävlingar så vi får se om vi åker ut på något..

Idag så händer det inte mycket.. Vi ska ta hand om dom nya 1:orna som är här och ska göra antagnings prov!
Hihi vi ska vara så snälla! :D Jo men det ska vi vara :)

Hmm vad finns det mer att säga?! Joo min pojkvän har kommit hem nu (ÄNTLIGEN?!)
Jobbiga är att jag åker på lov nu på fredag han får väll träffa mig lite på lovet :D hihi


Ja är väll inte så mycket än det?!
Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0