Off to Bålsta?!

Hallojsan!

Sitter just nu på mitt rum och packar lite. Idag så bär det av hemmåt till Bålsta!
Går ju på lov nu :) Träffa vänner och så ! Kommer bli underbart!
Rebell får också åka med hem och gå i stoor hage :D Glad kommer han att bli !

Det händer inte så mycket just nu då det är antagnings prov hela veckan typ.. Så vi har inte fått ridit något utan vi har hjälp alla "nya" . Det har gått bra hela veckan och dom har varit trevliga :) vad jag vet... Hoho
Har varit kul att kolla på dom som rider, Har gissat lite. Fast har ju inte sett alla då jag har varit i kz , Men dom jag har sett ialf har varit kul!

snart blir det lunch och sen lektion.. Måste gå ner och packa hästens saker också! hoho ser ut som ett bombnedslag i mina skåp i stallet.. Haha! stackars mamma som kommer att få se det så ;D 

Syns snart! 

Kram Lina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0