När människor inte blev som dom skulle

Godkväll!

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik.. Skit skönt:) Går ner i varv typ ;D hoho
Idag har det varit KZ dag. Super seg som vanligt?! var faktiskt lite duktig och tog med en apelsin som jag tröck i mig runt sista lektionen vilket hjälpte bra mycket!
Usch sen när vi åkte hem så var det ett fyllo som satt på bussen... KOLBÄCK! KOLBÄCK! gick han runt och skrek.. Hahha människor alltså.. Stank ju öl i hela bussen. Höll ju på att smälla av?!
Hahah usch usch..

Haha ja inte lite hemskt men vafan rolig bild ju?!
Kom hem sen ialf och åt något och sen bytte jag om och gick till stallet. Mockade och så sen gick jag och Tina (som är stallförman) till skritt maskinen. Ska försöka vänja in honom med det. Rebell svullnar lätt upp i bak om han inte rör på sig så han ska få gå där någon halvtimme eller så han får röra på sig. Blir nog super ! Han tyckte att den var lite läskig men han är inte så svår övertalad.. haha! Så han kunde stå i den ialf. Men han fick inte gå i den då det inte fanns några andra hästar i den.



Bilden är lånad från http://dressyrkandidaterna.blogg.se/

Red sen. Hästen var fin fin faktiskt ! Skritta fram länge och började på han. Över började lite. Sen i traven gjorde jag super mycket övergångar och tempo växlingar och han var fin sen! Försöker bara få igång bakbenen på gamle mannen ;D Haha söt han!

Snart blir det sova! morgon stalltjänst och sen ridning. Har helgstalltjänst i helgen så kommer bli mycket sovande ! Hahha

Godnatt !
Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0