Gulliga Lina


Hejsan!

Sitter just nu i bilen påväg hem till bålsta! Ska äta pizza sen när vi kommer hem!
Hahah Äter ju pizza hela tiden.. Hemskt!
Inte så konstigt att jag ser ut som jag gör.. Hoho!
Nej skärp dig Lina!

Tråkigt dock att lämna Thomas nu.. Har träffas nu i typ 5 dagar? Yaaay Liksom..
men som TUR är så kommer han hem till mig på fredag:$ Längtar!
Vi firar faktiskt 5 månader på söndag! Heeelt GALET hur fort tiden går?!
Galet också hur mycket vi har varit med om dom 5 månaderna. Vissa har ju upp och nedgångar men vissa stunder har varit några av dom bästa i mitt liv<3  
Oj Gulliga Lina kommer fram nu .. Hahha ! but it's true! He is amazing..

Aja !
Hörs sen!
Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0