Godmorning people!

Godmorgon människor!

Sitter just nu i mitt rum och ska snart byta om o röra mig till stallet. Ska mocka och borsta:)
Lite jobbigt ibland faktiskt att vi måste mocka 2 gånger om dagen... Men man vänjer sig antar jag ;)
Idag blir det nog en ridtur i röda ridhuset .. Beror på vädret antar jag. Blir det fint så rider jag nog ut eller på dressyr banan. Det har torkat upp så bra där så vi får se vart jag bär av med pollen.

Igår kväll så regnade det... Usch aja hellre det än snöa! Rebell har ju börjat rulla sig nu så han är ju mysig och fin när han kommer in. ELLER?!
Tur att han är söt...


En bild ifrån när vi var ute och gick igår :)

Ja juste igår.. Hhahah! Vaknade vid hmm jaa.. HALV 8 PÅ EN LÖRDAG?! WTF döda mig?!
Aja steg upp och gjorde frukost.. Vid kvart över 8 så var jag i stallet och mockade.. Borstade och gick ut och gick med han. Sen vid 1-2 red jag sen efter jag red gick jag ut och sprang (good girl!)
Ja jag var super duktig igår... Jag tvättade faktiskt också. Sen på kvällen så var jag nere på öp och åt tacos och kollade vi på melodifestivalen.Myys myys!  Tyckte det var bra att loreen vann .. Fast jag tror att danny hade det gått bättre för i eurovison.. (?)

Eller vad tror ni?!



Hörs av snart!:)

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0