Get away from me!

Godmorgon! Eller ja ... typ

Sitter just nu i mitt rum och ska plugga lite. Har massor att göra! Ska även fixa hästen.
Har no prov på onsdag och sen idrottsprov på torsdag. Sen har jag inlämnnings uppgift .. imorgon! Fuuuck ... Fixa skolan nu! Allt annat får tyvärr vänta. Märker att jag har haft lov då jar har skjutit upp allt jag skulle ha gjort.. Hahah illa!

egoo
Ska rida Rebell i ridhuset. Får se vad jag gör. Kanske lite lydnad... Skulle behövas nu då han är lite borta i sin värld .. Haha söt häst. Aah det är så kul för han fäller ju nu också(yaaaay!) Lina hatar det men Rebell gillar det för han tycker om när man tar rycktstenen för den kliar så bra på halsen. hhaha! Super söt ! Måste ta kort hur han ser ut.. Ser extremt kul ut...

Ska plugga nu!

Kram Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0