Är man kung så är man


Hejsan!

Idag så gick jag till stallet vid.. Halv 2 eller så. Red vid typ kvart över 2 kanske...
Ridpasset var ganska meningslöst.. Vette fan vad jag skulle göra så det blev mest att känna på han lite. Han var fin ialf! Hahah!
Dock så fäller han.. Så hans päls är ju SÅÅÅ fin.. Hahah NOT! Ser förjävligt ut. Usch!
Aja säger som innan.. Tur att han är söt .

Många frågar mig om jag har planerat in några tävlingar och nej det har jag inte.. Blir sugen ibland men det försvinner lika snabbt. Skulle vara kul att starta han snart.. Tror att också är lite sugen på att tävla ;) Men vill träna för någon först ... Känns som jag inte har hoppat "riktigt" på ett tag nu.. Rider ju mest dressyr faktiskt.. hohoho




Måste ju också passa på och Gratta våran stallmästare! Jens Fredricson och Lunatic blev svenska mästare idag på Senior sidan.. Helt galet! Glad att ha han i stallet. En sån insperation till oss andra ryttare!
Underbart!


Godnatt!
Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0