Katt och råtta?

Hejsan!

Haha började ju med att jag mockade stallet och så vid typ halv 1? kanske? Var klar mockat och så vid 20 över1 halv 1 typ. Skulle den plocka in häst F*n. Men ville han komma in då?! neeeee. Blev ju så att jag gick runt i hagen i typ en halvtimme och försökte så min så SÖTA häst att SLUTA springa ifrån mig!

Fick ju han sen men då var han ju braaaa svettig.. Så jag svampade av honom så fick han ju stå där och torka... Sen fick ju jag något ryck och slängde på han ett fleese täcke och träns sen red jag ut ;) haha trodde verkligen att mitt skrev skulle dö med det var väll inte så hemskt som jag trodde ;) hahah!
Men han var så snäll så :)

Får se hur mycket jag hinner blogga imorgon! för jag ska vara klar med allt innan 11 imorgon!

Kram Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0