Sitsfel

Goddag!

träningen igår gick helt okej! han känns inte alls lika taggad att hoppa inne som ute. Lite tråkigt faktiskt..
Men fick några fina språng och slutade på tränignen med en oxer på 130 och han hoppade mig nästan ur sadeln. Haha underskänkelna låg typ på ryggen kändes det som.
Det stör jag mig oftast i min sits. Mina underskänklar. Känns som dom fladdrar överallt i språnget. Min överkropp brukar vara bra. Jag kan vara ganska kall där. Men mina underskänklar hatar jag faktiskt.. Träna bort det?!


Eh aah xD

Idag blir det Jogga Rebell lite sen får jag se om jag går ut och solar lite för det är super fint väder här :D
Får se vad jag gör;)

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0