Min kropp säger nej?

godkväll!

Igår firade jag midsommar i Hallstahammar. Jag ,syster o Anton(syrrans pojkvän) åkte dit för mamma,pappa o tim var i våran husvagn:) Så vi firade midsommar där med min morbror och hans familj:) Blev grillat och tårta! Gött!
Åkte där ifrån runt 11? var hemma vid 12 typ. Sov hos syster :) Kom hem idag runt 1. Ända sen dess har det inte hänt så mycket. Har mått dåligt hela dagen idag med... vet inte vad det är?! Trodde först att jag sträckt mig elr nått för jag hade ont i ryggen. Men nu är det ryggen,magen och jag mår illa ibland.. Mår verkligen ILLA!
Så tyvärr blev det ingen ridning idag heller.. Men imorgon MÅSTE jag rida!

Tårtan vi bakade :) smarrigt!



Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0