ingen dator tyvärr


Nu är det så här att jag har ingen dator att blogga ifrån:( Jag ju lämnat in min till skolan nu över sommaren.
Är på olivias dator nu.
Har provat en ny sadel till Rebellen. En prestige :) han behöver en ny, hans gamla passar tyvärr inte :(
Fast det blir nog bra!
Snart blir det duschen sen vara social med olle(olivia) mickis och resten av huset ;D
Sen blir det nog natti natti !
Hmm. Vad mer finns det att säga? 
 
Snart är det sommarlov!

Ska vara lite social nu :)

Kram Lina

 

Det är också såhär att frasse har fått ett fästing bett så igår kväll så hade han ca 41 graders feber och var jätte hängig :/
Idag var det mycket bättre :) han går på metakamm(?) tror jag att det var:)

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0