Forever alone

Goddag!

 

I morse så ösregnade det när jag skulle släppa ut hästarna. Så jag slängde på dom täcken och sen ut i hagen.

Vid .. ja kl 2 var det ju strålande sol! så jag gick ut och mockade och fixade... Sen så såg att mamma var hemma så jag drog med henne så att hon fick rida ut med mig! Hihi ! det gick bra:) jag red i dressyr sadeln. Kände att den har jag varit lite dålig på att rida nu i sommar! skulle ju träna ;)
Men det gick bra:)
Testade även ett nytt bett! det gick bra på det :)
Det ser typ ut så här fast plattan är längre.



Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå snabbare:)Väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan
gå och ta in hästarna. Sen ikväll blir det att kolla hoppning! i min ensamhet..
Kul liv jag har!
känner mig såhär just nu!


Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0