fix my back ?

Hejsan!

sitter just nu i mitt rum som jag nyss har städat! duktiga jag..
Hemsk natt då jag vaknade klockan 5 av rygg ont..Det är ju kul?!

Idag så släppte jag ut hästarna vid halv 9? lite sent .. blev kvar i sängen allt för länge. släptte ut hästarna och fixa klart rebell och sen red jag ut. Vet inte direkt vad jag ska göra. Svårt och göra något när jag inte har något ridbana eller så. Så ridpassen känns ganska meningslösa då jag kan liksom inte jobba hästen som jag vill! Rida ut är nyttigt visst , men inte varje dag. Det blir lite tråkigt efter ett tag. Så jag vill gärna ha en fin ridbana.

När jag kom hem runt 10 så gick jag hem. Bestämde mig för att mocka sen för jag skulle iväg och ta spruta mot fästing jävlarna. Efter jag kom hem från det så gick jag ut och mockade och fixa klart stallet.
sen hem duscha och åka med pappa till kiropraktorn. Det gick bra men jag hatar när det knakar.. Tycker det är äckligt;) haha!

så nu har jag ätit och väntar på något vettigt ska hända!:D

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0