extra lång tid

Hejsan! Hihi sry att jag inte skrev något igår men det blev aldrig av bara.. jag och syster red ut först och sen red vi lite i hagen. Frasse har precis börjat trava så det blir inte så jobbiga pass för honom. I våran familj så har vi ALLTID varit försiktiga när vi har satt igång hästarna efter skador eller så . Vi väntar nästan hellre några dagar extra att sätta igång dom och sen tar tid att sätta igång dom än att allt ska hända inom en vecka som vissa människor tyvärr gör ... Just ni ialf så sitter jag på mitt sommarjobb med Martin och väntar på att få lite uppgifter att göra då vi har gjort klart allt annat. Så ja jag bloggar från mobilen;) ni får ha det bäst och så kanske vi hörs sen! Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0