A wonderful boy i have!

Känner att jag ligger efter i allt just nu.. Hahah ! Hoppas iallafall att erat nyår var lika toppen som mitt var ;D
Min kära pojkvän skulle ju inte vara med mig på nyår ju? eller hur? Men kl 5 så frågade jag han :Kan jag ringa dig? han bah neej jag håller på att fixa med olika saker .. Jag bah jaha okej säg till när jag kan ringa.. Sen gick det typ 20 min så ringde han mig och så pratade vi en stund för halv 6 sen så skulle vi gå bort och äta hos min morbror. Men det roliga var att han bah öppna din ytter dörr.. Jag bah va??Han bah gör det bara. Så öppnar jag ytter dörren så står han där! Jag har aldrig blivit så paff i hela mitt liv!
Helt galet att killen åker 6-7 timmar för att vara med mig på nyår.. Galet glad blev jag :') Sitter verkligen och ler nu när jag tänker tillbaka på det. Helt underbart. Galet fin kille alltså<3

Igår kväll och natten tills idag spenderades hos Jossan:) trevligt:) var ute och träffade lite människor ;)
Tidiagare idag så åkte vi till hennes häst där hon red och sen skulle ju jag rida.... Hahaha Mina jeans sprack när jag skulle hoppa upp:( mina favvo jeans som inte säljs längre:'( Fett deprimerande..

Själv så jag inte ridit något alls idag! Vila vila :) Sen i helgen så är det hoppkurs hos Katarina och sen på söndag blir det ströms igen! lääängtar! Saknar mina kära hus kompisar! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0