Strömavbrott..

Laura om Svar till Sofia

vad var de ni skulle kunna i teorin? måste även tacka för alla bra svar o en awesome blogg! :D


svar: Vi skulle kunna dom olika tygelhjälperna och skänkel hjälperna.Vi skulle kunna olika hinder typer ... eeehmmm sen kommer jag inte ihåg något mer :/

TACK! :'D

Hejsan! Sitter just nu i mörkret här i huset.. Det är strömavbrott på hela strömsholm! Yaaay(y)
Det hände när jag satt och red i ridhuset också;) Sjukt kul. I gula ridhuset också där det sägs att det spökar. Jag var själv med rebell också. Som tur är så var Rebell ganska lugn ändå. Så fick fick gå till stallet igen och fixa han i mörkret. Så det blev mest lite jobb i skritten... Haha han klagar nog inte;)

Imorgon är det landslags träning i röda kl 10 såå då ska jag sitta klistrad där och kolla :D
gr8!
Så det blir att gå upp tidigt och rida och fixa heeeesten! :)
Sen ska jag vara med min pojkvän också ;)

Nu väntar jag på att strömen ska komma tillbaka och hoppas att det är snart! ;)

Kram Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0