Gladiatorerna !

400:de inlägget! yaaay!

hahaha ialf så har jag tränat klart. Det gick super! Han var fin fakiskt. Dock i början var han lite seg för skänkeln och lite "borta" men det ändrades snabbt :D Sjukt fin i slutet ialf:D
Dock så knölade han som faaan vid lastningen... Han slet sig t.om.. Fan var irriterad jag blev! Vet inte om han testar nu eller så men dryg var han ialf. För såhär har inte gjort förut. Som jag nämnde innan så har han börjat med detta nu... trams!
Imorgon blir det träning igen ! Sen bär det av till stöms! Längtar till mina kära vänner och min söta pojkvän!

Sitter just nu och kollar på Gladiatorerna ! Så jävla kul! Älskar't! Kollade på detta som fan förut. Det var typ mitt favorit program. Tydligen så var det 8 år sedan sista pogrammet sändes. Hahah Komiskt att jag äns kommer ihåg det. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår :D hahha kul kul!

Ska kolla klart nu!:)

Kram Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0