En tripp till v-ås

Hejhej!

Sitter just nu i skolan och har svenska:) Pratar om Grekland och teather.. Hhaha extremt intressant.. Eller?
Igår fick Rebell för jag tror att han hade lite träningsverk efter kursen. Så igår tog jag och min kära pojkvän en tripp till västerås.Vi gick på apoteket,in på ur och penn där vi fixade hans klocka,sen åkte vi in till hööks och köpte ett träns och sen åkte vi och åt:D Extemt mysigt. Speciellt att gå runt i västerås.

Detta träns köpte jag :) Ska byta pannband bara :) Mitt pannband klarade ju sig när han slet sig.
Är ju en dyon kopia.. Det kan jag hålla med om. Men ville ha detta nu ;)



Idag blir det lite bom/markarbete med Olivia :)
Trevligt!

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0