Rida france

Hejsan!

 

Idag så har jag ridit Frasse:) det gick bara bra! I skritten så jobbade jag på att få honom att ta lite mer stöd på bettet:) vilket gick bra tycker jag! traven Blev det att kunna korta utan att han skulle bli ryckig. Ibland när man kortar han i traven så drar han tyglarna ur handen på en.. Fast det har blivit super mycket bättre! Galoppen var det typ samma sak som i traven. Gick super bra! Hans galopp är så härlig för den är så stor o rund så det är enkelt att gunga med. Rebell är inte lika enkel faktiskt :p

Men nöjd med Frasse!

Sen så skrubbade jag och Tim rent i stallet! Elr ja vi tog bara två väggar för vi har fortfarande spån i boxarna. Så jag var tvungen att flytta iväg spånet hela tiden så spånet inte skulle få massa vatten på sig. Imorgon så ska jag fortsätta ialf:D

Tog in Attack sen o borstade rent han :) Han stod lugnt o fint. Fick To.m Tim att kratsa hovarna på han! hahah han var stolt då... haha!

Kram Lina

 


Kommentarer
Postat av: Louise & William

fin header_D

2012-08-01 @ 20:27:21
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0