Kram Lina

kom på nu att jag inte har någon dongel ... Så det där med uppdateringen sket sig som fan nu ...
Men jag får väll försöka att få det att funka ;)

Men pappa skulle köpa en så typ nästa vecka får jag en? ;)
(förhppningsvis) Men nu har jag köpt en dressyr sadel!
En Kieffer Exillent. Ap skön .. Ska ta kort på den sen för jag hittar ingen bra bild på google ;)

Hahaha juste.. Jag tränade ju för Daniel Svensson och jag det gick ju helt ok . Vissa undrade vafan jag höll på med... Men byter bett till nästa gång jag tränar så han ska bara gå på Tvådelat eller tredelat om jag köpter en . Men min syster tycker att jag ska testa en repnosgrimma så att jag kan rida på vanligt två / tredelat men jag har repnosgrimma så det blir lite starkare. Gör jag vill inte ha pelhammet längre;)

Så ligger det till !

Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0