I try

Godkväll!

Slänger in ett snabbt inklägg nu för jag ska snart duscha :)
Har ridit hopp lektion för anna-clara och det gick jätte bra! Min sits har verkligen förändrats med det är fortfarande mycket att jobba på !
Har sedan haft eftermiddags stalltjänst och det gick jätte snabbt! Rensade sedan ogräs runt dressyrbanan.
Det var jätte tråkigt xD Men det måste också göras...
Har haft redovisning också . Gick helt ok :)

Imorgon kl 10.15 så ska jag prova dressyrsadel till Rebell! Jag HOPPAS verkligen att vi hittar en sadel som passar annars så börjar jag att gråta! Jag BEHÖVER verkligen en sadel! Fast jag behöver en ny hoppsadel också . Min ligger inge bra längre..

Ska duscha nu!

Kram Lina

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Jättefin bild! :)

2011-09-12 @ 22:14:41
Postat av: Heln

Åh vilken fin bild på er! :0)

2011-09-14 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0