Gash långt svar?

Linnea Skalke  om Snabbt inlägg:

Tjatja Lina! Linnea i din klass här ;) tänkte bara säga att jag följer din blogg och att jag tycker att lill rebellen är riktigt söt!
Sen har jag en fråga :) skulle inte du kunna berätta i ett inlägg just varför du valde just Rebell? tacksam för svar, hihi
puss påre


Svar: Jaha vad trevligt med en fråga!:D


Jo det så att Katarina (som jag tränar för i vanliga fall) har haft Rebell under tiden jag har tränat hos henne . Dessutom så har jag stått i samma stall. Så jag har sett honom väldigt mycket och har alltid tyckte att han är väldigt maffig och fin :D Jag fick även praoa hos Katarina i en vecka och så fick jag rida honom . När jag red han så tyckte jag han var sååå stor men han var ändå väldigt lätt riden. Sen så hade vi letat efter en bra läromästare till mig .
Så vi frågade faktiskt om vi fick köpa honom . Först så var Katarina lite skeptisk ( vilket jag förstår då hon har haft hästen i över 10 år)
Men sen fick vi köpa honom. Mest för att han skulle vara en bra läromästare och han skulle lära mig saker .Sen  så också för att få tbx mitt förtroende för att tävla igen. Då han har tävlat mycket själv.

Och jag ångrar INTE att jag köpte honom då han har lärt mig otroligt mycket redan, och jag längtar verkligen tills jag får tävla mer med han!



Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Linnea Skalke

Jaha, vad roligt :) han ser väldigt fin och trevlig ut att rida :)

2011-09-12 @ 08:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0