Tågbanan

Godmorgon kära människor!
Ligger just nu i sängen och hade tänkt att jag skulle dra på mig mjukis kläderna och äta frukost.
Hade tänkt att jag skulle vakna kl 9 men det sket sig då mamma är här på helg chor(?) och hon ville låna tandkräm och en borste typ halv 9 på morgonen.
Ialf så ska jag rida idag. Blir nog tvådelade. Kanske går ner till tågbanan och kör bommar? elr så går jag in i gula ridhuset och kör där... Fast det är fint väder så det får nog bli tågbanan. Mamma kanske får hjälpa till och bygga fram lite... Höhö! Kanske får dra med kameran också ? Den har ju trots allt inte varit ute något. Stackarn .

Ska plugga också . Har 50 glosor tills på torsdag.. yaaaay! not...
Sen har vi svenska till det också. Men svenskan går snabbt.
Nästa veckan börjar även allvaret här på strömsholm! Då börjar vi träna på riktigt vilket jag är glad över också! :D Vi har mest ridit ut och så nu i två veckor då deras hästar inte har varit igång under sommaren.
Undra bara vad man får göra? Och jag HOPPAS verkligen att jag får träna för Daniel ! Det kliar verkligen i hela kroppen av att se hoppträningarna i röda. Helt sjukt.

Nej nu ska jag äta mat!
Kram Lina

SAKNAR DEN HÄSTEN</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0