Im back in black!

Hejsan!

Sitter med Olivia och hannah och kollar på my life as RG Berger. Haha så skön serie.
Har haft sits träning idag med Jannik ... Asså det kändes fan som ett fyspass inriktat på benen.. SÅ JÄVLA jobbigt! jag höll på att dö! Men just nu har jag inte ont.
Imorgon så ska dom ha kvalitets bedömingen här i röda ridhuset imorgon. Det är 4 åringar i think! Det ska jag dra ner och kolla på ,dom kanske behöver hjälp? Får dra med mig Oliva med ner också!

aa juste! Jag har anmält mig till en intresse anmälan till någon tjej här om jag får träna för Daniel Svensson eller Jens. Vill faktiskt hellre träna för Daniel(Sry Jens!) Men vill nog inte först gå direkt på Jens då jag har hört att han är ganska sträng.  höhöhö(a)



Ska ner och fika med mamma nu!:)

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: AR

Tänk om Daniel är strängare då.

2011-09-04 @ 09:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0