Dressyrbanan

heej!:)

Har ridit nu :) Red på två delat på Dressyr banan. Gjorde lite avsaktningar . Sen flyttade jag han lite för skänkeln.
Han var jätte fin ! ibland xD Ibland var han helt amazing och ibland undrade man vad han gjorde igentligenxD haha söt häst :) Och min sits! OMG jag har aldrig suttit såhär bra? Jag brukar sitta som en hösäck i vanliga fall .. Men nu sträckte jag på mig och min underskänkel åkte fram på en normal plats! haha jag blev jätte stolt över mig själv xD

Ska snart gå och äta mat på Gula hästen ! Och jag vill ha PANNKAKOR!
Sen ska jag nog gymma med Oliva tror jag .. om jag hinner . För jag ska ta in Rebell och Giocometti sen för dom släppte jag ut på eftersläpp. Jag vill att Rebell ska vara ute så mycket som möjligt nu!

Ska gå nu!:)

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Helen

Tänkte det var bäst att kommentera... Annars blir du väl arg!!?? ;0)



Vilka fina bilder du lagt in på dig & Rebell!! Ser jättebra ut Lina! :0):0)

2011-09-10 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0