Butterfly fly away

Hej!

Sitter just nu och lyssnar på musik!:) Miley Cyrus - butterfly fly away... Asså den är fett bra :D höhöh värsta tjej låten...  men det är bra^^ Så lyssnar jag på den om och om igen och så tröttnar jag på den.. Så är jag!

Har ridit Frasse idag faktiskt! Red lästängs rundan och sen så red jag på stubb åkern. Han var fin! Ställde inte så mycket krav på honom då han inte har gått på 4 dagar. Men han lyssnade fint för skänkeln :)
Tvättade av han sen så släppte jag ut han i hagen . Mockade boxarna och fyllde på spån i Frasses box . Sen så fick jag ett litet ryck och rensade hela stallet. Haha jätte kul faktiskt. Krattade utanför stallet också .. Ja jätte ryck för att städa stallet och vika undan täcken och tvätta ur hinkar .

Fixade alltså hela stallet. Skönt att få det gjort ialf..

Imorgon så ska jag (kanske) följa med mamma och kolla på när mina Team mates tävlar i björklinge? .. Tror att det var så ...



Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det går på Jälla men det är Björklinge som ordnar :D

2011-09-10 @ 23:15:37
URL: http://gabbisglugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0