Love Life

godkväll!

Sitter just nu i min säng med oliva och lisa. Har värsta girltalk (a) hahha eller inte...
Red idag på dressyr banan. Alla ridhus är upptagna pga av tävlingarna som ska vara här i helgen. Det ända som är ledigt är typ kungs. Men dit orkar jag inte rida.
Ska vara funktionär här . Lördag och söndag :) Kul! men det kommer att bli lååånga dagar ! Haha mina knän kommer att dö..

Undra om jag hinner rida på lördag? Annars så får jag be någon att rida . Finns typ alltid någon här ;)

Ska duscha nu ;)

Kram Lina

Får inte över några bilder nu för min dator är jätte seg!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Hihi avd kul :D Tack! Ja, hon är riktigt fin, om några år så kommer det nog synas också, nu bara hopapr hon stort typ och håller inte riktigt ihop kroppen haha, men dne blir nog något riktigt bra en vacker dag! Ska se om hon pallar 140 i morgon också! ;D

Tack! :)

2011-10-21 @ 11:48:21
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0