Halloween?

Ja Halloween. Är det idag? Kommer inte ihåg?. Ialf så har jag aldrig firat Halloween. Aldrig gått bus eller godis. Ligger hellre hemma och äter godis och kollar på skäckfilm. Gå runt och be om godis.. Nej usch det gör fattiga barn... Höhö skämt åsido . Nej men seriöst så har jag aldrig velat gå bud eller godis. Ser inte det roliga i det. Fast det ser ganska kul ut. Typ som när jag kollade in på kenzas blogg. Hon hade klätt ut sig till en älva. Vilket jag tyckte var sött.
Men hela hon ser ju bra ut också så det kan vara det med ;)
Nej Halloween är något vi aldrig har firat hos oss :) Men någon gång vill jag klä ut mig ;D  

Brukar ni gå bus eller godis? Eller vill ni hellre ligga hemma och kolla på någon skräck film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0