Glory days

hejsan! Sitter just nu i skolan och har engelska . Vi ha översätta en text. Det går väldigt bra ! Duktiga flickor :')
Vi slutar kl 5 idag.. Usch! Sent .. Får skynda mig att äta och sen rida. Skynda skynda!
Får se vad jag ska göra.. Han gick SUPER BRA!!!! igår på dressyr lektionen .. Stolt tjej :') Jag börjar få till min sits i dressyr sadeln också ;) Agneta berömde mig faktiskt :) *lycklig*

Måste köpa ett dressyr träns och en sadelgjord snart... Lånar ridskolans dressyrgjordar och det känns ju lite mobbat. Så får väll köpa någon snart. Ett träns kan jag bara på hööks..  Fast det skulle vara nice med ett märkes träns ändå(a)








Någon av dom här två vill jag ha :)

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Woa that's great :D Är dock bara här fre-lör, inte på söndagen :D Tror jag! Men du får säga hej eller nåt! fast jag har tappat rösten så jag kansk einte svarar så högt haha, men kul!

2011-10-20 @ 21:11:36
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0