100 år senare

hahaha jag är bäst på att uppdatera ! Yes men som sagt så vet jag inte när jag får en dongel! Skit jobbit.. Det var ju därför jag körde igång en frågestund! Pinsamt noll frågor ju........

Fråga frågor nu annars så kanske jag inte uppdaterar något mer! höhö nej .. Men ialf så sitter jag i skolan nu och slutar om ca 1 timme . Ska sedan kolla på Hans Horn clinic. Hans Horn som kanske vet är landlags tränare. Så det blir spännade att kolla. Det var även träningar här igår. Jens var med och Helena Lunbäck var även här och tränade.

Väldigt kul att se så många olika ryttare. Hans är ju från Holland också så han pratar ju engelska så vissa grejer fattade man inte vad han pratade om och dom som red kunde även bli lite förvirrade... Hahah jätte kul att se.

Nej ska börja skriva nu annars så dödar nog läraren mig!

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi går verkligen på den bästa skolan!

2011-10-12 @ 21:38:12
URL: http://lisaivemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0