Damn girl you look Fine!

Godkväll!

Det mesta är klar packat nu. Har väll lite mer att tvätta med det orkar jag inte just nu (a)
Idag så åkte vi till centrum då(och jag gick runt i ridkläder vill jag tillägga)
Jag skulle köpa skor men hittade inga som föll mig i smaken! Jag tycker att det är roligare att gå och kolla på klackskor(a) Älskar klackskor. Synd bara att jag inte kan gå i dom eller orkar gå i dom xD
Gick sen in på Lindex och köpte underkläder! Höhö gulligt (a) Fast jag köpte En kofta,en tunika,Leggins och strumpor också! Skönt med nya kläder :')

Drog sedan och red Rebell. Dressyr häst .. Jupp . Gjorde inget speciellt. Han var lite stel i början med det släppte ganska snabbt. Medans jag red så gjorde mamma rent boxen och fixade maten och resten :)  Rebell var fin ialf.


Imorgon så vet jag inte vilken tid vi åker! Har inte sagt någon tid... För vi måste stanna och handla mat ,köpa en väska och sen kolla skor ! Får se när vi åker. För vi måste ju lämna hästen och sen packa ur alla grejer ur bilen..

Orkar inte ladda upp massa bilder för det lär ju ändå bli samma bilder ^^ 

Natti
  Lina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0