Innebandy

Haha jo det blev ändringar ändå ;) så det blev så att jag och Jossan gick och åt på BPK. Fett gott med pizza :') Har inte ätit det på typ .. 3månader?;o Fett länge... Gick sedan till Jossans pojkvän. Sen gick vi ner till hallen och kollade på innebandy match .. No lifers som vi är ;D Höhö.
Men det var intressant och kolla på :) Det var ett tag sen vi var där.

Förr så spelade min bror och hennes bror i samma innebandy lag och då följde jag och jossan jämt med på cuper eller matcher. Tex falun eller storvreta cuperna. Falun cupen var en cup som jag och jossan sent glömmer. Fan vad kul vi hade!
Men nu har båda våra bröder slutat. Lite synd men deras val ;)


(Här klättrade jag och jossan upp.Vi stod typ bredvid den största skidbacken.Vi var sjukt trötta efter det med det var härlig utsikt!)

Har inte ridit idag heller. Han fick vila. Så vi åkte upp och mockade,fixade mat och borstade av honom :)
Han klagar nog inte ;D Höhö
Ska sova nu ;)

Godnatt Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0