Sjukhuset here i come!


Godmorgon! Sitter just nu i sängen och ska snart åka till sjukhuset. Hinner nog kolla på julkalendern... Vet faktiskt inte vad den handlar om?! Men det ska bli intressant. Igår tränade jag ju för Daniel. Gick faktiskt bra. Fast jag MÅSTE träna på att korta tyglarna och lära mig att galoppera. Det blir oftast så att jag har dåligt grundtempo på första hindret sen på 2,3 och 4:de hindret går det bra och sen dom sista hindrena så går det lite för fort...
Träna träna!
Rebell skötte sig extremt bra och han slängde inte av mig den här gången ;) hahha :D

Ska fixa mig lite nu :)

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejja!! Vad duktigt! Bara öva syster! Övning ger färdighet!! :-) <3!

2011-12-01 @ 07:31:50
URL: http://thereseblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0