Utbildnings kontroll

Michelle om Snygga västar:

Vilken bra blogg du har:D

Kram på dig<3


svar: Asså jag blir så himla glad över sånna här kommentarer! så himla kul så fortsätt med det!


Hejsan ialf!

Har haft mycket och göra så har inte kunnat blogga :/ Men idag så har jag också haft mycket att göra :)
Hade redovisning på NB idag, gick helt ok :) Sen var det skynda ner och ha hagbyte kl 10 sen kvart över 11 lunchfodring sen mat halv 12 sen skynda och göra i ordning hästen kvart i 1.. Så stressa stressa! På ridning så hade vi utbildnings kontroll :)

Just nu sitter jag i köket och har nyss käkat lite mat :D As gott.. Lite ronny och ragge mat :D Knäckemacka med kaviar :') älskart! 
Ska prata lite med min pojkvän innan jag ska sova snart! Får se bara om han lever.. Haha :')

Imorgon är det KZ och sen rider jag och sedan åker jag hem till Bålsta ! åker in till sjukhuset på torsdag.. Suck! 



Kram Lina  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste ju berätta lite om pojken din? Hur träffades ni osv ? :D Nyfiken ju (: (:

2011-12-01 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0