Smile bitch

Godmorgon!

Gick upp ca kvart över 6. Kom faktiskt upp ur sängen utan att dö :D
Sen när jag och olivia kom till stallet kl 06.55 så hade inte dageleverna kommit så folk hade precis börjat fodra.Hästarna får normalt mat halv 7. Men nu fick dom lite väl sent.. Så jag fick vara dagelev under stalltjänsten sen för jag hade ont i svanskotan. Man står mest still om man är dagelev. Efter stalltjänsten så hade jag så sjukt ont så jag skulle kunna börja gråta.. Kändes som någon stack in en kniv och sedan drog ut den sen stack in den igen fast lite längre in.. 

Så just nu sitter jag och kollar på tv. Är ledig fram till 4 typ. Så jag vet inte vad jag ska göra nu ..   
Vila antar jag för jag har fortfarnade ont -.- Känns fett drygt för jag mådde bra i morse och sen efter stalltjänsten så gjorde det ont igen.

Aja ska dö lite nu :')

Kram Lina
Hmm fett sugen på att bli brunett igen (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0