Önskelista?

Kom på nyss att det är exakt 1 månad kvar till julafton?!
Herregud? vet ni vad ni vill ha i julklapp? Det jag vet bara är en ny mobil? Och kanske ett nytt träns . Ett dressyr träns vill jag ha :D

En vit iphone 4s vill jag ha(a) Höhö Snälla mamma?(a)
Haha :D

Ett träns är ju alltid trevligt också (a)



Sen har jag pratat med min häst och han har sagt att han vill ha ett täcke och ett ländtäcke :D

Typ dom här :



Allt är ifrån hööks ;) Jag tycker hööks har extremt snygga täcken? Japp och mina täcken ifrån hööks har hållt jätte bra faktiskt . Men ja jag är lite av en märkes bög inom ridsporten ^^ Höhö men jag överlever med saker ifrån hööks med :) Men ja(a)

Sen vill jag ju självklart ha schabrak och en väst :D men jag lägger upp lite bilder på det senare ;)

Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får se vad tomten kommer med

Kram

2011-11-27 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0